פעילויות

סדנת קצב ותיפוף על הגוף

סדנה חוויתית ובלתי נשכחת החושפת את המשתתפים לעולם המוסיקה, הקצב והתיפוף על הגוף!

על המנחה

נועה וקס

נועה וקס היא אמנית כלי הקשה, מרצה למוסיקה ומנחת סדנאות ייחודיות של קצב ותיפוף על הגוף. נועה היא מוסיקאית-יוצרת, יוזמת ושותפה לפרויקטים מוסיקליים מתחום מוסיקת העולם כגון סבתא ממי, קווארטטוקאן, איסטיקלל טריו, ארבעתנו ואוריינטל קידס גרוב. בנוסף ליוותה ומלווה אמנים שונים ביניהם מירי מסיקה, אתי אנקרי, דיקלה, דן תורן, אריאל הורוביץ ולאה שבת. נועה חוקרת את עולם התיפוף על הגוף כבר שנים רבות ומוצאת שהוא כלי משמעותי ובעל ערך לתקשורת בין אישית, להעצמה, לתרגול יכולות הקשבה, לפיתוח יצירתיות, לשיפור מיומנויות מוטוריות ושליטה תנועתית. היא חברה בסגל המרצים של מכללת סמינר הקיבוצים, שם מרצה במחלקה לחינוך (חינוך מיוחד, דיאלוגי) ובמחלקה למדעים. נועה מנהלת מרכז העשרה שנקרא "החצר המוסיקלית" ובו ילדי הגיל הרך יוצרים כלי נגינה תוך שימוש חוזר בחומרים (מיחזור וקיימות) ורוכשים יסודות בעולם המוסיקה. בנוסף היא מפתחת קורסים בתחום המוסיקה תוך דגש על עולם הקצב והתרומה שלו להתפתחות הרגשית, הפיסית והרוחנית של כל אדם. לפרטים נוספים

על הפעילות

סדנה חוויתית ובלתי נשכחת החושפת את המשתתפים לעולם המוסיקה, הקצב והתיפוף על הגוף! במהלך הסדנה נלמד את יסודות שיטת התיפוף על הגוף וכיצד לשלבה בנגינה עם מוסיקה ישראלית ואינסטרומנטלית. ביחד נעבוד על חימום רתמי של הגוף ונתרגל עבודה קצבית בעזרת מקלות הקשה. המשתתפים יעבדו על פיתוח התקשורת החברתית, שיפור מיומנויות מוטוריות, שליטה תנועתית ופיתוח יכולות הקשבה, תוך כדי תרגול של אלתור ושחרור מעצורים רגשיים כך שיחוו את חדוות החיבור ל"אני הקצבי" שלהם ולקבוצה. במהלך הסדנה יחשפו המשתתפים לכלי הקשה שונים מסביב לעולם ויצפו במופע מוסיקלי קצר. בנוסף נלמד ונתרגל את שיטת הקצב של דרום הודו. (קונוקולס).

חוויה מיוחדת שלי בעבודה שעשיתי עם בעלי מוגבלויות

חוויה מיוחדת במינה היתה לי במפגש מוסיקלי שהנחתי בדיור מוגן לבעלי מוגבלויות בצפון הארץ. הגעתי למפגש וכולם היו נרגשים ותוססים למעט אדם אחד שהיה מופנם וישב בכיסאו מבלי להיישיר מבט אלי. הסדנה התבצעה ובמהלך כל המפגש צפיתי בו וראיתי איך לאט לאט משהו בו נפתח ומתמסר. לא לחצתי עליו אבל הייתי במודעות ולקראת סוף הסדנה, האיש הזה שהיה ככ מופנם ניגן לכל המשתתפים סולו על הדרבוקה ולראות את החיוך הרחב שלו היה שווה הכל!!

למה אני בוחר לעבוד עם בעלי מוגבלויות?

אני מאמינה שמוסיקה נוגעת בכולם וזו דרך מופלאה לעידוד התקשורת עם המשתתפים, להעלאת רמת המוסגלות שלהם ולהעצמה אישית. אני מרגישה שזו שליחות עבורי לחלוק את הידע שלי עם בעלי מוגבלויות ותמיד נדהמת לצפות מהצד בתהליך שהם עוברים מתחילת הסדנה כאשר הם הרבה פעמים יותר מופנמים ועד סוף הסדנה כאשר הם מחוייכים ומסופקים. אני מתרגשת לראות את הזיק שלהם בעיניים שמבטא הנאה, למידה והכרת תודה. אני מעבירה סדנאות למגוון רחב של קהלים וחייבית להודות שבעלי המוגבלויות הם הקהל שמספק לי הכי הרבה סיפוק מקצועי והנאה.

הפעילות מתאימה לילדים ומבוגרים.

מה תקבלו?

המשתתפים יחוו חוויה בלתי נשכחת של

  • מוסיקה
  • העצמה
  • חיבור פנימי וקבוצתי
  • העשרה מוסיקלית
  • אנרגיה חיובית ומתפרצת
  • וכיף אמיתי!
יש לך משהו ייחודי להציע?

יש לך פעילות חדשה להציע לנו?
חסרה פעילות שהיית רוצה שתהיה? כתבו לנו.

השאר פרטים ונחזור אלייך עם הצעת מחיר!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

בואו להירשם לחוויה יוצאת דופן!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

רוצה להתנדב?
רוצה להיות חלק מחוויה ייחודית, מקרבת ומעצימה?