פעילויות

משחקיות כדרך חיים

סדנא לתרגול ושיפור תקשורת בין אישית ומיומנות חברתית, דרך כלים של תיאטרון ואלתור (אימפרוביזציה).

על המנחה

רומן קוייפמן

רומן קוייפמן יליד 1978 נשוי למור ואבא לים. מאז 2006 פעיל כיוצר עצמאי ומורה בעולם אומנויות המופע. ליצנות, תיאטרון, קרקס, פרפורמנס ואלתור. מ2015 עובד באופן רציף עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים בכל הגילאים ובכל רמות תפקוד. ביניהם אנשים בעלי מגבלויות פיזיות קשות, אוטיזם, מוגבלות שכלית התפתחותית, תשושי נפש, מתמודדים עם פגיעות נפש, עיוורון, חרשות ועוד.

על הפעילות

סדנא המיועדת לכל מי שרוצה להכניס לחיים יותר משחקיות, שמחת חיים, קלות וסקרנות. נשחק עם מצב תודעתי מתוכו אנו פועלים על מנת להרחיב את מגוון אפשרויות התגובה שלרשותינו. נתבסס מצד אחד על שפת הרגע עפ"י אלונה פרץ – שפת אלתור בקול, תנועה ומילים. אותה למדתי 8 שנים. ומצד שני על טכניקות ליצנות שלמדתי ממיטב המורים ומורות וגיליתי בעצמי כליצן יוצר מאז 2008. ליצנות זה מצב תודעה בו נוכחת אהבה ליצנות זה גם להיות במשחקיות עם כל מה שישנו. אלתור זה להגיב בתואם עם המציאות המשתנה. שתי איכויות כה חשובות בימים אלו. הסדנא משלב את המיטב משני העולמות. משחקיות כדרך חיים" כשמה גם מהותה.

חוויה מיוחדת שלי בעבודה שעשיתי עם בעלי מוגבלויות

מאז 2015 אני עובד באופן קבוע עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ונהנה, כמעט מכל רגע 🙂 למרות האתגרים. החברי בעלי מוגבלויות לימדו אותי לראות את הניצוץ הבלתי נתפס של הרוח האנושית בכל אדם.
אחד החוויות המשמעותיות עבורי זה לראות את החברי "מתעוררים" וחיוך עולה על פניהם כש אני נכנס גם כש זה מקום שאני מלמד בו כבר יותר מ6 שנים.
זוכר איך אישה עם נכות פיסית קשה, בכיסא גלגלים, אמרה לי בסוף המפגש שבשיעורים שלי היא מרגישה חופש.

למה אני בוחר לעבוד עם בעלי מוגבלויות?

אני עובד עם כל אדם ואישה באשר הם. בלי קשר לאופן בו החברה מגדירה אותם.

הפעילות מתאימה לילדים ומבוגרים.

מה תקבלו?

  • המון הנאה
  • רוח משחקית להמשיך איתה
  • מוטיבציה
  • סקרנות
  • קלילות
יש לך משהו ייחודי להציע?

יש לך פעילות חדשה להציע לנו?
חסרה פעילות שהיית רוצה שתהיה? כתבו לנו.

השאר פרטים ונחזור אלייך עם הצעת מחיר!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

בואו להירשם לחוויה יוצאת דופן!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

רוצה להתנדב?
רוצה להיות חלק מחוויה ייחודית, מקרבת ומעצימה?