פעילויות

הסביבטרון - מקיימים ונהנים

הסביבטרון הוקם בשנת 2006 וצבר מאז נסיון רב מאוד בהנגשת החינוך הסביבתי לכל הגילאים בהומור ויצירתיות. הבסיס של התאטרון הוא ליצנות ודמיון. אלה החומרים מהם כתובות כל 18 ההצגות של הסביבטרון והדרך הזו מועברת לצוותי השחקנים שנבחרים קודם כל ע"פ האישיות ואהבת הקהל

על המנחה

הסביבטרון- דוד שילמן

תאטרון המחמחה בחינוך סביבתי לילדים. דוד שילמן, מייסד הסביבטרון יוצר את ההצגות ודמויות השטח בהומור והמון יצירתיות. כך התאטרון מצליח להנגיש את הנושאים השונים של השמירה על הסביבה בצורה שנמשתתפים שמחים ללמוד ולקבל כלים להבטחת עתיד ירוק להם ולחברים שלהם.

על הפעילות

הסביבטרון הוקם בשנת 2006 וצבר מאז נסיון רב מאוד בהנגשת החינוך הסביבתי לכל הגילאים בהומור ויצירתיות. הבסיס של התאטרון הוא ליצנות ודמיון. אלה החומרים מהם כתובות כל 18 ההצגות של הסביבטרון והדרך הזו מועברת לצוותי השחקנים שנבחרים קודם כל ע"פ האישיות ואהבת הקהל.

חוויה מיוחדת שלי בעבודה שעשיתי עם בעלי מוגבלויות

קיימתי סדרת הצגות "שקט מרעישים" בפני החוסים בטבעון. זה מדהים עד כמה שריר הדמיון משוחרר אצלם והם מצליחים "לראות" את המציאות המוצאת בהצגת פנטומימה הומוריסטית. וכמובן, באים אחרי ההצגה להודות על החוויה ולהתעניין בי ובהצגה.

למה אני בוחר לעבוד עם בעלי מוגבלויות?

השליחות שלי להנגיש את הנושאים של השמירה על הטבע והסביבה היא לכל האוכלוסיות, בשפות שונות, במגזרים שונים וכל צופה עם המוגבלות האישית שלו, בגובה העיניים שלו. אני בוחר לא להתייחס לאף אדם כמוגבל אלא ע"פ היכולות שיש לו. כי מכל משתתף בהצגות או בסדנאות שלי, יש לי מה ללמוד ולהשתפר.

מה תקבלו?

  • תשובות לשאלות "למה?" (למה צריך להפריד פסולת / להמנע מהשלחת מגבונים לאסלה / לשמור על השקט / לשמור על הצמחים וכד')
  • תשובות לשאלה השנייה - "איך?" (בכיף והנאה תוך שימוש בדמיון).
יש לך משהו ייחודי להציע?

יש לך פעילות חדשה להציע לנו?
חסרה פעילות שהיית רוצה שתהיה? כתבו לנו.

השאר פרטים ונחזור אלייך עם הצעת מחיר!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

בואו להירשם לחוויה יוצאת דופן!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

רוצה להתנדב?
רוצה להיות חלק מחוויה ייחודית, מקרבת ומעצימה?