אתר חדש לנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש שלנו, שלדעתי יצא וואוו גדול, 

הוואוו הזה מבטא את העיצוב, את הצבעוניות, את התנועה והעניין שיש בו. רציתי מאד שיצא אתר שימושי, בו לקבוצות שמבלות איתנו יהיה נוח להתמצא ולחפש, שנעביר באופן ויזואלי ופרקטי את השפע והגיוון שרק מחכה לכם.

תוכלו להציץ ולראות איך מוצאים פעילות, תחומי פעילות שונים (זאנר), סוגי פעילויות (נופש, סדנה, מופע, יום כיף, פסטיבל). יש גם בלוג שלנו בו נכתוב ונעדכן, ונשמח לראות כאן תגובות והמלצות כדי לפרגן ולהשתפר. מזמינים אתכם להציץ ולהתרשם. כמובן נשמח לשמוע דיעות והארות- משהו שחסר? משהו שאהבתם? משהו לתשומת ליבנו? מבטיחים לעדכן ולייצר תוכן איכותי ומגוון עם מפעילים שאוהבים לעבוד איתנו/איתכם ושמחים לעשות את ההתאמות וההנגשות, ולייצר המון חוויות.

עברו כ- 12 שנים מקום העמותה, והאתר שלנו שמגיע אחרי יותר מעשור הוא בדיוק מה שרציתי בשבילינו, זה לא יכל לקרות קודם, למרות שהכל היה שם. לדברים לוקח זמן להבשיל ולהתדייק, ולכן העבודה על האתר היתה קלה, כי שלא כמו במקרים אחרים, פה ממש ידעתי מה אני רוצה וביקשתי . נדב רביב ונוי גלר- מקים האתר והמעצבת קיבלו את הבקשה באהבה וייצרו את האתר בדיוק כפי שהתכוונתי ודמיינתי ומעבר. הודות להם יצא לנו אתר יפייפה ובדיוק בדיוק. וכל זה בשקט ובשיתוף פעולה פנטסטי ביננו, כמעט ללא מילים, כמעט ללא הערות, בזרימה נפלאה.

עכשיו נותר לקוות שידבר אליכם, ושאכן יהיה שימושי ומזמין.

מאחלת לנו להמשיך להינות וליצור, תכנים משגעים ואווירה טובה, תודה לכל המפעילים שלנו שהם חלק נכבד מאד מהרוח, שיוכלו בעזרת האתר להמשיך להגיע  אליכם ולהביא את התכנים המונגשים. תודה לאיריס שגב רביב יו"ר העמותה על הגבית שלה עבורי, תמיד שם אוהבת ומפרגנת, תודה לאבי וורד צוות העמותה המסור והמשקריע, ולכל העובדים לשעבר והמתנדבים .תודה לכם הצוותים והמשתתפים שאוהבים את הפעילויות מפרגנים ועוזרים לנו להשתפר ולגוון עוד.

חגים ומועדים שמחים וחופשיים לנו. שלכם, עירית לבנון, מנכלית העמותה

מה עוד יש לנו להגיד?

לא באנו לשנות אתכם
את השם רוח גבית נתתי כשחיפשנו שם מתאים לעמותה, שמעתי ברדיו במקרה את הביטוי, וידעתי מיד שזה יהיה...
יש לך משהו ייחודי להציע?

יש לך פעילות חדשה להציע לנו?
חסרה פעילות שהיית רוצה שתהיה? כתבו לנו.

השאר פרטים ונחזור אלייך עם הצעת מחיר!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

בואו להירשם לחוויה יוצאת דופן!

festival ruach gabit title
23-25/6/2022

פסטינופש רוח גבית הוא חוויה יוצאת דופן המותאמת במיוחד לאנשים עם מוגבלות. האווירה המקרבת, היציאה מהשגרה, הרוגע, הריקודים, הסדנאות, הנוף היפה והמפגש עם אנשים דומים מכל הארץ.

רוצה להתנדב?
רוצה להיות חלק מחוויה ייחודית, מקרבת ומעצימה?